Verzekeringen en beleggingen zijn voor ons een service,
geen product.
- Onze producten zijn een middel om mensen te helpen, geen doel op zich.
- Wij bieden niets aan dat mensen niet nodig hebben.
- Wij helpen mensen, ook al zijn ze geen klant of "kopen" ze niets.
Service stopt nooit.
- We zijn bijna altijd bereikbaar. "Altijd" zou gelogen zijn, en dat doen we niet.
- We zijn positieve stalkers. Als jij niet naar ons komt, komen wij naar jou. Of we bellen. Of mailen. Of ...
- Wij maken altijd tijd voor onze klanten, ook al hebben we geen tijd (of afspraak).
- Geen lounge-muziek, "druk 1 voor"-s of "sorry alle lijnen zijn bezet" hier.
- Wij houden niet van "verplichte contactformulieren" of "no-reply" emailadressen. Jij wel?
Wij nemen persoonlijk advies heel persoonlijk.
- Face-to-face advies is de norm, niet de uitzondering.
- Wij kennen de voornaam van al onze klanten (of toch bijna).
- Onze gezichten zijn zo vertrouwd dat je "meneer" of "mevrouw" gewoon niet over je lippen krijgt.
Wij zijn gewoon Syuzanna, Peter & Mark. - Wij geloven in de kracht van lokale gemeenschappen, van "in de buurt", van "onder elkaar" ... meer dan ooit.
- We zitten ook gewoon in jouw buurt. Spring je eens binnen?
Service is niet passé.
- Wij geloven niet dat service iets van het verleden is, maar tijdloos, modern en zelfs gewoon cool.
- Wij vechten tegen het verdwijnen van service in onze cultuur, en zeker in verzekeringen.
- Wij willen van hogere servicenormen terug de norm maken.
- Wij nodigen iedereen die wil uit om mee te doen: nooit vanuit negativiteit, altijd vanuit positivisme.