Hoe wij ‘Gewoon goeie service’ omzetten in daden

Bij Scheunis & Co geloven we dat een goede slogan meer is dan alleen woorden. ‘Gewoon goeie service’ is voor ons een dagelijkse missie. Hier lees je hoe we dat concreet maken:


Een helpende hand, ook als je geen klant bent

Toen een gezin uit onze regio hun woning verloor door een verwoestende brand – een huis dat niet via ons kantoor verzekerd was – stonden we klaar toen hun bankverzekeraar het liet afweten. We hielpen hen doorheen de administratieve rompslomp en verwezen hen door naar de juiste instanties. Want goeie service stopt niet bij onze eigen cliënten.


Verzekeringsbabbel: zekerheid op maat

Dit jaar namen we meer dan 150 verzekeringdossiers onder de loep – van gezinnen én ondernemers. We controleerden of alles nog up-to-date was, of er geen overlappingen waren en of cliënten niet dubbel betaalden. Resultaat? Meer zekerheid én vaak een besparing.


Persoonlijk bij schade

Schade is altijd een vervelende ervaring. Daarom gingen we meer dan 100 keer ter plaatse om cliënten te ondersteunen bij expertises. Een geruststellend gezicht in een moeilijke situatie maakt vaak een wereld van verschil.


Ons netwerk, jouw voordeel

Elke week schakelen we ons uitgebreide netwerk in – van herstellers tot juridische experts – om problemen van cliënten snel en efficiënt op te lossen. Geen zoekwerk of stress voor hen, want wij regelen het.


Belastingen? Samen maken we het makkelijker

Meer dan 300 gezinnen hielpen we in 2024 om via tax-on-web hun belastingaangifte in te dienen. Dankzij onze hulp bespaarden zij tijd, stress én voorkwamen ze fouten. We zetten ons telkens in om alles tot in de puntjes na te kijken, zodat onze cliënten gerust kunnen zijn.


Gewoon goeie service: jouw vertrouwen, onze motivatie

Of je nu voor een groot verzekeringsdossier komt of hulp nodig hebt met iets kleins, bij ons ben je geen nummer. Wij staan klaar om te helpen waar nodig – met een glimlach en een luisterend oor.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Kom gerust langs of maak een afspraak voor een persoonlijke babbel. Wij helpen je graag verder!


Ontdek hier ons cliëntencharter en ervaringen van cliënten.